Zakończone postępowania o wartości zamówienia poniżej 130 000,00 zł.
1. Zakup środka trwałego -wielofunkcyjnego aparatu do elektroterapii i laseroterapii typu PhysioGo 701C lub równoważnego.
Protokół z wyboru dostawcy środka trwałego.
Urządzenie powinno posiadać:
1) Głowicę do terapii ultradźwiękowej –GS-1 cm2/ 1 i 3 MHz, biała obudowa,
2) Sondę do laseroterapii o mocy 400 mW i długości fali 808 nm,
3) Sondę do laseroterapii o mocy 80 mW i długości fali 660 nm,
4) Prysznicowy aplikator laserowy typu CL 1800, 660 nm 5x40 mW, 808 nm 4 x 400 mW, biała obudowa,
5) Statyw do aplikatora prysznicowego CL 1800 z uchwytem zaciskowym,
6) Pręt światłowodowy kątowy 45º, średnica 6 nm, zwężany do 2 nm (do laseropunktury),
7) Gniazdo aplikatora światłowodowego o średnicy 6 nm, dedykowanego do sond typu V2
Termin realizacji zamówienia do dnia 2023-11-30. W zakres prac wchodzi dostawa, montaż, uruchomienie i sprawdzenie.
Informacje archiwalne
Zakończone postępowania o wartości zamówienia poniżej 130000,00 zł:
POSTĘPOWANIA Z 2023 ROKU
1) Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych tzw. sypkich.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2023-01-18 o godz. 10:00. Ofertę należało złożyć w zaklejonej kopercie do sekretariatu na I piętrze w Domu Pomocy Społecznej (osobiście lub wysłać listownie). Oferty zostały otwarte w dniu 2023-01-18 o godz. 11:00, w pokoju kierownika.
2) Sprzedaż i dostawa czystościowych artykułów.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2023-01-18 o godz. 12:00. Ofertę należało złożyć w zaklejonej kopercie do sekretariatu na I piętrze w Domu Pomocy Społecznej (osobiście lub wysłać listownie). Oferty zostały otwarte w dniu 2023-01-18 o godz. 13:00, w pokoju kierownika.
3) Usługa konserwacji: obsługa techniczna systemów i urządzeń ochrony przeciwpożarowej.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.
POSTĘPOWANIA Z 2022 ROKU:
1. Konserwacja instalacji gazowej, kanalizacyjnych, wodociągowych, centralnego ogrzewania i węzła co i cwu.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-29 o godz. 12:00.
W terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta firmy: Usługowy Zakład Robót Instalacji Sanitarnych, Gazowych, C.O., Ogólnobudowlanych „REMI” Kazimierz Szczotka. Cena miesięcznej konserwacji wynosi 1 755,00 zł netto/brutto.
Uzasadnienie wyboru:
1. Wybrany Wykonawca posiada budowlane uprawnienia w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych do kierowania.
2. Wykonawca świadczy swoje usługi od początku funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej, tj. od 1992 roku. Wykonawca zna rozmieszczenie wszystkich zaworów wodociągowych i trasy kanalizacji, pod podłogą w piwnicy. Z uwagi na liczne, poważne awarie wodociągowe i kanalizacyjne, w ostatnim roku, znajomość budynku jest bardzo ważna.
3. Zgodnie z umową Wykonawca zobowiązany jest do pilnego reagowania -przyjazdu na wypadek awarii. Wykonawca mieszka blisko naszego DPS -u.
4. W ramach umowy Wykonawca wykonuje coroczne pomiary szczelności instalacji gazowej.
Do szczegółowego zakresu konserwacji instalacji należy m. in.:
1) usuwanie awarii wodociągowych i pilne zapobieganie ich skutkom poprzez zakręcenie zaworów na instalacji,
2) wymiana przyłączy wodociągowych do umywalek, zlewozmywaków i zbiorników wc (wężyków i zaworów), wymiana zaworów napełniających (pływakowych) i spustowych (dzwonów) przy kompletach wc, udrażnianie kanalizacyjnych odpływów z umywalek i innych urządzeń sanitarnych, wymiana niesprawnych urządzeń (baterii, umywalek, zlewozmywaków, kompletów wc, węży i słuchawek prysznicowych itp.),
3) wymiana uszczelek w urządzeniach i na instalacji wodociągowej,
4) remont baterii umywalkowych poprzez wymianę głowic, pokręteł i uszczelek,
5) usuwanie innych nieszczelności i wycieków z instalacji wodociągowych, w tym również zgrzewanie plastikowych rur przyłączeniowych,
6) czyszczenie i regulacja odbiorników gazowych (kuchni gazowych i taboretów), wymiana termopary,
7) wykonanie corocznego protokołu ze sprawdzenia szczelności instalacji gazowej,
8) usuwanie niedrożności w urządzeniach i przewodach kanalizacyjnych przy pomocy specjalistycznej sprężyny, zaznajomienie się z projektami wykonawczymi instalacji i inwentaryzacją powykonawczą instalacji,
9) regulacja instalacji centralnego ogrzewania, odpowietrzanie kaloryferów, montaż odpowietrzników na pionach, wymiana zaworów termostatycznych i odcinających przy kaloryferach,
10) regulacja urządzeń węzła cieplnego centralnego ogrzewania i ciepłej wody,
11) płukanie przed i po sezonie grzewczym osadników siatkowych (odmulaczy, sitek -filtrów), uszczelnienie zaworów, pomp i rozdzielaczy,
12) kontrola pracy instalacji c.o., uzupełnianie wody,
13) stała kontrola pracy w/w instalacji będących przedmiotem konserwacji, wynikająca z dokumentacji techniczno -ruchowej DTR urządzeń i instrukcji ich użytkowania
oraz
14) wykonywanie innych robót remontowych, zapobiegających awariom, na podstawie dodatkowego pisemnego lub ustnego zlecenia przedstawicieli Zamawiającego, rozliczanych dodatkowo kosztorysem powykonawczym.
Powierzchnia użytkowa ogrzewanego budynku wynosi 4 666 m2. Konserwacją objęte są m. in: kuchnia główna na parterze, obieralnia ziemniaków, zmywalnia naczyń, 4 kuchnie oddziałowe, pralnia, 4 duże ogólnodostępne łazienki z wannami i brodzikami, 2 gabinety zabiegowe, gabinet lekarski, rehabilitacja oraz 56 łazienek przy pokojach mieszkalnych i dla personelu. Instalacje wodociągowe są plastikowe oprócz części stalowego poziomu zimnej wody w piwnicy. Instalacja kanalizacji deszczowej o średnicy 110 mm jest żeliwna. Instalacja kanalizacji sanitarnej o średnicy 100 mm jest częściowo żeliwna i plastikowa.
W sezonie grzewczym Wykonawca zobowiązany jest do przyjazdu we wszystkie dni robocze. Naprawy powinny być wykonywane na bieżąco. Dopuszcza się wykonywanie mniej pilnych napraw w co drugi dzień tygodnia. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do przyjazdu nawet w dni świąteczne.
2. Sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych i wołowych oraz drobiu.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-30 o godz. 9:00.
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania.
3. Sprzedaż i dostawa mleka i artykułów mleczarskich.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-30 o godz. 11:00. Ofertę należało złożyć w zaklejonej kopercie do sekretariatu na I piętrze.
Wybrano dotychczasowego Dostawcę: "INTER -MLECZ" Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Matuszewskiej 14, 03-876 Warszawa. Cena rocznej dostawy wg oferty wynosi 126 848,70 zł netto /brutto. Faktyczna cena dostaw wynikać będzie z faktycznie zamówionych ilości i cen jednostkowych artykułów.
Należy podkreślić, że w całym 2022 roku firma ta nie podniosła ani razu swoich cen, pomimo inflacji.
4. Sprzedaż i dostawa pieczywa.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-30 o godz. 10:00.
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania.
5. Sprzedaż i dostawa mrożonek na kuchnię.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-30 o godz. 12:00.
Ofertę należało złożyć w zaklejonej kopercie do sekretariatu na I piętrze.
W postepowaniu wpłynęła jedna oferta firmy: Świat Mrożonek s.c., ul. Marywilska 26, 03-228 Warszawa.
6. Usługi portierskie w Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 2022-11-24 o godz. 14:00, w pokoju kierownika.
Termin realizacji zamówienia od dnia 2023-01-01 od godz. 5:45 do dnia 2023-12-31 do godz. 19:15.
Oferty mogły złożyć wszystkie firmy świadczące tego typu usługi.
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-24 o godz. 10:00.
7. "Sprzedaż i dostawa świeżych owoców i warzyw."
Termin składania ofert upłynął w dniu 2022-11-25 o godz. 09:00. W terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, dotychczasowego Wykonawcy: "Veggo K i J Bis Spółka Jawna," z siedzibą przy ul. Słowiczej 15/2, 02-170 Warszawa. Cena brutto oferty 58038,30 zł.
Ceny jednostkowe produktów netto będą obliczane poprzez doliczanie stałych przez cały rok narzutów Dostawcy do cen przeciętnych, podanych w aktualnej na dany dzień, cedule Warszawskiego Rolno –Spożywczego Rynku Hurtowego S. A. w Broniszach.